Uluhan-glsm Hatiiiiicceeee benim oğlum 4. Gün 15 çıktı hastane de kaldık bir gece aynı odada fototerapi makinası var 24 saate ayarladılar 9 saat anca durabildi her 2 saatte bir mama verdim 50 cc ye kadar içiyordu göğüslerim paramparça olmasına rağmen zorla emzirmeye çalıştım hiç ucu yoktu uyutmaya çalışıyorduk eşimle çok zor zaman geçirdik o akşam makinayı açıp kendimiz koyduk gözleri kapatmak zorunda olduğumuz için onu oraya koymakta çok zorlandık ağlıyordu serum takılıydı eline ondan çok rahatsız oldu suratını çizdi tırnaklarıyla yoldu serumuda çıkarttılar öyle olunca Bi sonraki gün 8 e düştü fototerapi gerekliymiş beyne vuruyormuş hemen elektrkli sağma makinası aldım göğüs ucum çıktı bol bol emzirdim doktor obur bebek diyor ama neler çektim şimdi oğlum 2 buçuk aylık 7 kilo 3 kilo doğmuştu inşallah atlatırsınız sağlıklı Bi şekilde çok geçmiş olsun Işının altında ne kadar fazla durabilirse bebişiniz okadar çabuk düşer derecesi .
Oozzee AygulSina evet canım, bizimkilerin biraz uzun sürecek ne yapalım.. Dediğin gibi üzülmemek lazım, çok takılmamak lazım. Bu arada benimki de kendiliğinden 2-3 saatte uyanıyor, uyumuyor çok.. İnşaallah en kısa zamanda bebeklerimiz iyileşir❣️
Yldzm Benim bebegim de bir gün aldı fototerapi. 2 gun de anne bebek uyum odasinda gözetim altinda kaldık sonra 10 a dustu taburcu olduk. Ama sonra tekrar yükseldi iki gune bir kan testi yapildi düsmedi fazla. Doktor en sonunda fitil verdi şu anda 1 aylik oldu bebeğim hâlâ arada bir fitil kullaniyorum onun sayesinde düştü. Yuzunde hala biraz sarilik var ama vücudunda gecti.
Zlyhatuana Sarılıkta rekor bende galiba 4 günlüktü sarılık 32 olmuştu 4 gün 5li fototerabi aldı garibim 28 günlük şuan 9 da ama sürekli yükselip düşü yo ben sütümden hariç bide mama veriyorum yeterki yükselmesin ya ben çok zorlandım halada zorlanıyom bağaşıklığı zayıflıyo ve şu an viral enfeksiyondan 1 hafta yattı hastanede ne biliyim allah hepimizin yavrusuna sağlık sıhat versin 🙏
omevrn Hatiiiiicceeee benim oğlumda 3 günlüktü yattık fototerapi gördü 1 gece yattık tam 24 saat ışık altında kaldı
Ozgecan3 Hatiiiiicceeee 1 gece yattı öglene doğru 12 ye düşünce çıkarttılar sonra evden kontrole gittik 15 16 günlükken tamamen bitti
Dilekkkkkk Hatiiiiicceeee 16 ile bi gece kaldık canım sabahına çıktık iki günde kalabilir hiç korkma stres de yapma brn çok sıkıntı yaşadım sütüm asaldı omzamanlar senn yapma
Hatiiiiicceeee Dilekkkkkk ınsallah canım o kadar zor oldu ki bebeğimi bırakıp cıkmak ağlayarak mahfoldum.