Bse Arkadaşlar bir çok kişide biberon reddi yaşayıp sulukla mama verenleri okudum,hangi suluk la mama verdiniz acaba? Böyle çözüm bulam varmı? Bebeğim 8 aylık
Meeerveunal Bse benim bebeğimde var biberon reddi geçenlerde memeyide reddetti mecbur mama alıp içirmeye çalıştım biberonu demedim istemedi avent akıtmaz suluğu var şu alıştırma bardağı diye geçenler var ya onu da almadı süt olduğunu anlayınca itti 10.5 aylık
Bse Bugün baktım meme ucu gibi birde suluk ucu var fakat 4-7 ay yazıyor o yüzden karatsız kaldım kullan varmı burada
yamacalimoms Bse benim bebeğim 2 aylık ben onu almayı düşünüyorum ama nasıl oluyor hiç bilmiyorum kullanan varsa yazar umarım