arkadaslar bebeğim 43 günlük ve gündüzleri az aglıyo gece 11 de başalyıp 2 de uyuyo sürekli aglıyo bu süre zarfında gaz damalsı alsam kullansam kolayca uyurmu geceleri böyle olupta kullanıp bebeği aglmayı kesen uyuyyan oldumu acaba yardıma ihiyacım var