Kbra1213 Kızlar kızım yarın tam 3 aylık oluyor elini yumruk seklinde cok ağzına sokuyor tırnakları uzun olunca korkuyorum bazen damağını falan yırtar diye eldivende takmak istemiyorum sürekli
[silindi] Kbra1213 Bizimki de öyle. Tırnaklarını kesiyoruz sürekli. Yüzünü de çizip çizip kanatıyordu. Kendim kestim tırnaklarını iki kere, babası cesaret edemedi 😄
Naz-oyku38 Kbra1213 dikkat et diş çıkartabilir bide tırnaklarını kesebilirsin yüzünü falan da çizer eldiven takmıyorsan
Tuba Kbra1213 Ellerini keşfediyor gayet normal, benim oğlumda yapıyor aynısını. sürekli tırnaklarını kısa tutmaya bakın ve sakın eldiven giydirmeyin.
Naz-oyku38 Gozdecikk çıkarabilir benimki 2 aylıkken alt iki dişi çıktı oda sürekli elini ağzına sokuyordu seli akıyordu anlamadım ilk başta elimi ağzına götürünce anladım kiminin kırkında çıkıyor takip edin bence
Kbra1213 Naz-oyku38 o kadar erken cıkıyor mu diş 😱 peki doktor ne diyor normal bir durummuymus erken cıkması
Elisaayten Kbra1213 benim kızımda 3bay 10 gunluk 20 gunu gecmistir belki eli surekli agzinda salyalari hic durmuyor 1 saate 1 ust degistiriyorum kiyafetleri hep islatiyor eldivende olsa olmasada eli agizda elini sokmasa agzina kiyafetini aliyor a oyuncagini veriyorum şıngirak yani onuda alip agzina sokuyor emzigin emme yerini degil tutma yerini almaya calisiyor kisaca ne buluyorsa agzina almaya calisiyor
Kbra1213 Elisaayten bizimki emzik verince atıp elini ağzına sokuyor cok tatlı bu miniklerin eli sanırım 😂
aminegunes24 Kbra1213 biz de ayın 5 de olcaz 3 aylık benim oğlum da aynı şekilde yumruk yapıyor ağzına alıyo elini bazen yurmuk yapıp eline bakıyo heralde elini tanıyor ben tırnaklarını sık kesiyorum eldiven giydirmiyorum
mina00 Kbra1213 tırnaklarını hep kesın, gorduyunuzde ızın vermeyın sokmasına ben oyle yapıyorum 3 ay 4 gunluk
Beren94 mina00 bence izin verin çünkü ellerini keşfediyor bu özgüveni olan bir çocuk olması İçin çok önemli
esrkml Kbra1213 merhaba benim de bebeğim 3 aylık aynı şekilde ellerini hep ağzına götürüyor. Ben biraz gözlemledim. Ya acıktığı zaman yapıyor ya da uykusu geldiğinde emzik istiyor. Sizde gözlemleyin bakalım, acıktığında mı uyumak istediğinde mi yapıyor 😊