GunoAzo İlk yıl anne sütü tüm gıdalardan önemli. Merak etmeyin zayıflamaz, doyasıya emzirin gitsin. Çorbalar yeni beslenme düzeninde aslında cok da vitaminli değil, mamalar da keza. Yani hiç ugrasmayn. Buharfa sebzeyi haslayıp eline verin, yumusak meyve verin. Emmek istiyorsa da sık sık emzirin, korkmadan sabırla. Daha cok kücük bebeğiniz normal böyle olması.