burcuu26 Bebegimm42 doktor deterjan samouan yada senin yediğinden sutten gecen bisey olabilir dedi egzamaymis ama cok yaygin olmadigi icin ilac vermedi nemlendirici sur dedi bebe yagi kullaniyorum baya gecti gibi
Bebegimm42 burcuu26 aaa oylemi ya kaş kısmında çıktı kızımın bugün Hindistan cevizi yağı surdum şampuanda minies
yanlizanne fzy lanolin kullaniyorum bebeğim hassas tenli olduğu için en son 50liraydi …alerjisi yoksa baby mee tavsiye ederim uygun fiyatli
yanlizanne Bebegimm42 olabilir benim oğluma da hiç bir şampuan iyi gelmedi en son doktor eczaneden bı sampuan önerdi onu kullaniyoruz 3aydir çok memnunum kokusuz renksiz konağı da olmadı dediğiniz gibi kaşlarinda bile vardi
zerroya fzy biobaby kullanıyorum doğduğundan beri ilk zamanlar konağına da iyi gelmişti hala devam ediyoruz
Badeekus fzy hipp kullanıyoruz cok memnunum biobaby yağı kullanıyorum vücudunada cok iyiler 3 aylık kzım hiç değiştırmedij