HandeSs 4.ay asisi oldum bugun atesi 37 8 oluyor duusyor yukseliyor ebe 38 olursaver calpol dedi ama versem yukselmesi dururmu ?? Bide calpol surup dolaptaydi soguk soguk verilirmi disarda durasa bozulurmu ki??
Cakmaklies HandeSs 38.5 buçuk olunca ver canım dolaptan çıkart ilaçı baktın düşmüyor ılık suyla pamuk yardımcıyla vücuduna tampon yap muhakkak düşecektir
Ggs HandeSs dolapta saklamana gerek yok benim ebem dışarda durabilir ama ışık almasın dedi ayrıca ben senin yerinde olsam verirdim çocuk rahatlasın diye ama bilmiyorum
CigdeminMevasi HandeSs dolaptan çıkart canm ilacı şimdilm verme çoraplarını çıakr ve üzerine tek kat ince bişey giydir yine düşmezse ıslak pamukla koltuk altını ve diz içlerini sil ona rağmen düşmezse ver calpol
Yasonunannesi HandeSs sicak su kaynar suyun içine köyün isinsin öyle verin birşey olmaz. Dolaba koymayın çocuk atlatana kadar. Benim kızda 2 gün oldu ates
Yasonunannesi HandeSs 4 saate bir verin yükselmez hafifletir bizde atlattık su aşıyı. baktım ki cocugun surati bezi satmaya başladı zaten bebegin halinden belli oluyor ateslenmeden yarim saat önceden vermiştim rahatlatmıştı kizimi
Teomanannesi HandeSs bence verin çok hızlı yükselebilir farketmeden 37.5 tan sonrası yüksek zaten verin rahatlasın yavrucuk ağrısıda vardır.ilacı ben dolaptan çıkarmıştım o şekilde kullanmıştım soğuk vermedim