Robinatlas Merhabalar bebeğim 29 haftalık doğdu, ek gıdaya ne zaman başlamam gerekiyor? Düzeltilmiş yaşa göre mi yoksa doğumundan itibaren 6. Ayda mı? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler@
Aysenur-efe 34+5 de doğduk bizde , kronolojik olarak 7.ayı bekle dedi doktor ama ben 6.ayında başlamıştım 3 gün kuralıyla
Robinatlas Aysenur-efe bende başladım aynı şekilde, 4. Gün oldu ama etrafta çok eleştiren oldu 2 ay geç başlamalısın diye korktum açıkcası
Aysenur-efe Robinatlas Bebiş hazırsa yedir bence iştahla yiyorsa sorun yok :) alerji durumunu kontrol et yeterli 🙏🏻🙏🏻