Dilekci Merhaba arkadaşlar 11 aylık bebeğim var ek gıda ve anne Sütü ile besleniyor ama bazılarından duyuyorum yatarken mama veriyrm tok tutuyo rahat uyuyo diyorlar bu konuda bilgim yok veren var mı yada bilen
extraordinarymom Dilekci anne sütü almıyor. 4 ölçü mama 4 ölçü kaşık mama karıştırıp veriyorum. 11 saat falan uyuyor. Gece uyandığında su verip geri yatırıyorum
Ikrazumra19 Dilekci bi muhallebi vermeyen ben varmisim yorumlardan bunu anladim🙊 benim 2 kizimda mamayla buyudugu icin sadece mama verdim geceleri
Gzmkrm Ikrazumra19 vermemeye devm et canım. Doktorlar vermeyin dedikçe bu anneler nasıl hala verebiliyo ben anlamıyorum
Pamuk_seker Dilekci gece agir seyler asla vermem isterse 10 kere uyansin hazimsizlik yapıyor ya meyve veririm kefir olur yoğurt olur onun harici mama pirinc unu bisküvisi falan vermem yazik midesine biz fazla yedigimizde uyuyamıyoruz ona bunu yapmaya hakkim yok🥰
Zeytin_cekirdegi Pamuk_seker aynn bende böyle yspıyorum ya meyve ya yoğurt ya kefir. Haliyle sık sık uyanıyo ama olsn illaki alışacak vücudu
Elikkk Gece mamalari tok tutmak yerine bebegi sisirir rahatsiz eder anca oglum misal aksam yemegini ek gidasini gec yesim kakasini yapmadan yatamaz hatta uykudan uyanip kaka yapar 2 saat onceden beslenmeyi kesmelisinz anne sütünden baska
iremceren Dilekci akşam yemeği + yoğurt veriyorum uyumadan da emmek istiyo sadece ben muhallebi vermedim ama bebeğimin gece kalkışı da dönemsel değişiyo onlarında bi derdi bi isteği var ki kalkıyo alışkanlık mı kalkması açlık mı ayırt edip öyle bir şey vermeye krar vermek lazm
VelardaEdiz Dilekci muhallebi yapıyorum hero baby kaşık mamasına ekstra 3 ölçek mama ve cicibe katıyorum
Cihangiriinannesii Dilekci Yatmadan önce muhallebi mama tarzı şeyler vermek önerilmiyor pek çünkü sindiremiyorlar en az 1 saat önce kesmek lazım öyle şeyleri
extraordinarymom Aras-ve-annesi bebelac 3 numara mama kullanıyoruz. 8 ölçü mama içiyor normalde ben 4 ölçü bebelac koyuyorum 4 ölçü de aptamil sütlü pirinçli kaşık mamasından koyuyorum biberonla içiyor. Sadece mama tok tutmuyor 10 aylık olduğundan beri. Ama bazen direk kaşık mama hazırlayıp kaşıkla yedirdiğim de oluyor. Aptamilin sütlü pirinçli olanı hem yok tutuyor hem de şeker ilavesiz. Ama diğer markaların da kaşık mamaları var aynı şekilde