Gulsen96 internetten okuduğun şeylerle kendini üzme canım. Sabah ilk işin randevu alıp bir uzman doktora götürmek olsun, oraya bakarsan başı ağrıyanın beyinde tümör var vs. Sakinliğini korumak zorundasın, bebeğin hissediyor çünkü. Allah korusun inşallh bir sıkıntısı yoktur, varsa bile erken tedaviye başlanır. Ama benim kızımda anlattığın gibi bastı bir süre, doktor bacak kasları çok sert falan demişti hatta. Ama çok şükür hiçbir sıkıntısı yok. Büyüdükçe, yürüdükçe düzeldi.