Merhaba Hanımlar,
normalde adetimin ilk 4 günü yoğun kanamam olur. Bu ayki adetimin 5.günündeyim ama kanama hem az hem de koyu kahverengi. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu? Bu dönemde doktora gitmek istemiyorum ama 5 gündür beklememe rağmen böyle.