Benim oğlumda 20 aylık ortada birşey yokken bile ağlayabiliyor. Yemekte herseyi birbirine katıyor bu ara favorimiz mandalina soyup sıkma yeme yok ama sadece eliyle sıkmaya bayılıyor. Sebilin başından alıyorum sürekli eline ne geçerse doldurur su içer aslında döker alınca da ağlıyor tabi hemen başka birşeye ilgisini çekmeye çalışıyorum. Genel olarak benim günüm yer silmek ve dökülenleri toplamakla geçiyor kendisi birde süpürgeden çok korkuyor açamıyorum baya zahmetli yani, geri kalan zamanlarda da oyun oynuyoruz 😊 Birşeyler girsin boğazından yetiyor bana alıştım heralde 😀