Arkadaşlar merhaba.
Üst katımızda daha önce kayınvalidem vardı. Onlar taşındı ve eltim üst daireye geçti. Onunda bir kızı var oğlumdan(22 aylık) bir kaç ay büyük. Bize gelip gider bazen biz gideriz beraber vakit geçirsinler diye. Ama eltimin kızı aşırı hareketli ve çok cazgır bir cimcime. Oğlum sürekli benimle uyum içinde oynamaya alıştığı için onunla oyun oynarken cok gergin olduğunu hissediyorum. Çünkü eline aldığı oyuncağı zorla elinden çekiyor. O öyle yapınca uyarıyorum, bu sefer benimkide aynısını yapıyor onuda uyarıyorum ama orta bir yol bulamıyorum. Gitmemek çözüm değil zaten böyle bir çözüm istemiyorum. Sadece ne yapmam gerekiyor nasıl davranmam gerekiyor bilmiyorum. Beni biraz aydınlatın lütfen.