defneyaman Merhaba anneler Philips Aventin biberonunu alıcam bebeğim 6 aylık kaç numaralı biberon ucu olması lazım kafam karıştı orta akışlı mı hızlı akışlı mı bilemedim 🤷♀️
Gamzeli2206 defneyaman bebeğinizin yutkunması nasıl benim bebeğime 0-6 aylık almıştım iki delikli orta akış bebeğimi biliyorum ama ben hızlı akışı yutamazdı
defneyaman Gamzeli2206 banada hızlı akışı yutamaz gibi geliyo ama 1 2 numara diye gitmiyo sanırım +3 +6 diye gidiyo kafam karıştı
defneyaman ftmaemir Ml olarak kaç Ml lik kullanıyosunuz 260 ml lik almayı düşünüyorum 330 luk var bide ikisi arasında kaldım