edaozdxxr Kızlar aşı sonrası uykuya dalmada güçlük çeken oldu mu? Sabahtan beri uyuyamıyor oğlum. Normalde uyuması gereken bir saatteyim.
Miniknur O gün değil de 2 gün sonra 2 gece zorlandık. Ama sonra da uyanmak bilmedi. İki sallanmaya uyudu kucakta. Değişik bu bebekler
edaozdxxr Miniknur normalde gün içinde defalarca kez uyurdu hiç uyumadı zor uyuttum. 😔 Sadece aşı sonrası 1 çay kaşığı kadar calpol verdim. Başka da vermedim huzursuz değil diye… ağrısı olsa ağlardı herhalde. 🤷🏻♀️
berieren edaozdxxr ben gozlemledgm kadar bir kere vermek yeterlı gelmıyor bide gece yatmadan vermek lazm ben artk oyle yapıyorm zaten ateslenıyorda
Miniknur edaozdxxr doktor bize ateşi 38 olmadan vermeyin dedi. Yaptığı aşıdan bir tanesinin etkisini azaltıyormuş. Çok şükür ateş yapmadı vermedim
edaozdxxr berieren ateşlenmedi bu saate kadar çok şükür. Ateşi olmadan verince vücut ısısı çok düşüyor. Korkuyorum öyle olunca.