Aynı sorun bizde de var 2 ay 14 günlük olduk bazen emerken kıvranıyor deli oluyor resmen 🤦🏽♀️Tabi bende🐣 söylemiyor ağzında göğsüm varken büyük ihtimal kaka probleminden çünkü benim kızım sinirli sinirli emiyor kıvranıyor sonra birden o çok duymak istediğim sesi çıkartıyor kakasını yapıyor daha sonra da gülüşüyoruz gaz damlası kullanın bizde işe yaradı masajları bende uyguladım ama pek etki etmedi bebeğimde 🤷♀️Birde 2 günde 1 yıkardık şimdi her akşam saat 11.30 gibi yıkıyoruz eşimle sonra doyuruyorum daha sonra uyuyor her akşam yıkanınca da farketti bizimkinde.