tospikinannesiii Miniknur Bende ameliyathanede uyandım ve herşeyin farkındaydım bide hiç böyle beklemiyordum inanılmaz ağrısız çabuk toparladım. Sanırım biz şanslı olanlardanız , ben ikici sezeryani merak ediyorum inşallah oda ilki gibi olur 🤲
Miniknur tospikinannesiii valla ameliyat isi kolay da bebek bakmak zor:) ben simdiden yoruldum. 2. Yi dusunemiyorum:) 2 ayda pes ettim🤣 ama esim de ya hic cocuk ya 2 demisti:) allah hayirlisini versin artik:)
Elv_18 D-M 3 ay 17 gün oldu dediğiniz gibi benimde.hatta doktora gitsem mi niye geçmedi diye düşünüyordum tam da postunuzu gördüm 😇
D-M Elv_18 ben de doktora bir sorayım diyordum artık gerek kalmadı 😊inşallah en kısa sürede geçer. Doğum ve sonrası çok rahattı bir de uyuşukluk geçerse ohh mis 😊
Esmece D-M Çok normal canısı doktoruma sorduğumda bu uyusuklugun gobegin kendine gelebilmesi için 1sene kadar zaman lazım imiş
MuhammedAmine D-M Daha çok yeni . Benim 2 sene oldu eskisi kadar olmasa da hissediyorum artık . Doktor hiçbir zaman eskisi kadar his olmayabilir demişti .