rupel_simay_aslan bunu bütün kalbimle söylüyorum inanın ameliyattan sonra keşke doğduğu gibi o ameliyata girseydi dedim çünkü bebeğim o kadar farketti ki ben inanamadım yemesinden keyfinden uyumasından neşesine kadar herşey değişti sanki başka bir bebek oldu şunu söyleyeyim öncelikle doktorunuza gerçekten güvenin ben önce Allah sonra doktorumuz dedim hatta benim bebeğim aslında sadece anjiyo olacaktı ama iki deneme sonucunda anjiyo başarısız oldu aynı gün içinde açık kalp ameliyatı oldu ama iyiki de açık olmuş çünkü anjiyo da sadece damar tadavisi olacaktı bu şekilde hem damar tedavisi oldu hemde delik kapandı sizde güçlü olun evet kabul ediyorum o gün hastane köşelerinde bağıra bağıra ağladım kimseleri dinlemeden hiç bir telkinleri duymadan hep ağladım kolay değildi hem ilk evlat hemde tedavi yöntemiyle dünyaya gelmiş zor bir bebekti ama daha yoğun bakımdan çıktığı gibi bebeğimin nefesini artık hissetmiyordum bile o kadar güzel nefes aliyordu ki bu defa sevinçten ağladım sizde güçlü olun annesi bebeğiniz sizden güç alacak ve ameliyat sonrası yeniden doğacak inanın