Yeni doğum yaptığın için bebeğin uzun uyku uyuması çok normal ama doktorumuzun bize verdiği bilgi şu şekilde idi ilk haftalarda sarılık olma riski yüksek olduğu için 2 saat de bir emzirin diyordu. Ben saat kurup o şekilde emziriyordum.Naçizane fikrim bu şekilde yapmandir.