Kızlar çok heycanla başladım bugüne oğlumu yavaş yavaş memeden kesmeye başlamaya karar verdim 17 buçuk aylık şuan yemek yemiyor aslinda koronadan dolayı 2 yasina kadar devam edecektim ama ek gidanın onune geçiyor meme delisi azaltma yöntemi ile gidiyorum emerek uyuyor uykudan uykuya 2 kez vermeyi düşünüyorum geceleri hala devam bugun ilk günümüzdü uyandı verdim daha sonra hiç vermedim sürekli memede süt bitti dedim abi oldun uyuyunca yicez dedim süt dolsun vericem dedim öyle oyaladım biraz kızdı kafa atmaya falan kalktı ama işe yaradı oynadım ilgilendim böylelikle hiç korktuğum gibide olmadı kolay gecti bugun cok şükür benim gibi olanlar varsa kararlı olun yok dedikten sonra kafası karışmasın