Defnemiraymoms 10 günlük bebeğim var bugün bezini açınca vajinasnda sarı akıntı gördüm kontrolmz haftaya bilen varsa cevaplayabilir mı başına böyle bişey gelen varmı??
Aysnr0507 Defnemiraymoms benim kızımda da ilk günler bir iki defa oldu sonra bidaha olmadı doktora sormadım ama internette normal olduğunu okumuştum
Selen21 Defnemiraymoms kiz bebekler annenin hormonlarini aldigi icin akintilari olabiliyormus hatta bazisi adet bile gorebiliuormus ama sen mutlaka doktorunada danis canim
SongulTurk Benim kızımdada olmuştu. Doktor kız bebeklerde akıntı olabileceğini söyledi. 2 buçuk aylık hala birazcık oluyor. Siz yinede dpmtorunuza danışın kontrol etmesinde yarra var