Necla_tndgn6302 Merhabalar bebeğim 7. Aynı bitirdi iki gün önce regl başladı, normalden fazla geliyor normal mi? aynı durumda olan var mı ? Doktora gitmeli miyim?
FrenchPress Necla_tndgn6302 benim öyle sürdü. 7 gün adet gördüm. 5 günü kıpkırmızıydı pedim. Ben spirale bağladım ama siz ne ile korunuyorsunuz? Bende bu ay olamadım daha.
ftmaemir Necla_tndgn6302 ben doğum sonrası lohusalığım bitince hemen arkasından adet oldum canım aşırı bi şeklide kanama oldu doktorumu aradım doğum sonrası normal dedi 2-3 ay aşırı kanamalı geçti sonrasında düzeldi 😊
Btlbrssk Necla_tndgn6302 benimde 6. Ayda ilk adetim oldu ve aşırı kanamam vardı doktorum normal olduğunu söyledi
Asfnannesi Necla_tndgn6302 bende 3 gün önce oldum. 6. Aya giricez 7 gün sonra . Normal korkmana gerek yok . 3 gün baya geldi şuan durgun 😬
Necla_tndgn6302 Asfnannesi ya baya fazla olunca ne oluyor ya dedim korktum açıkçası.. teşekkür ederim içim ferahladı ☺️🙏🏼