Bebegim 3 aylik. Uyku problemi yok uyuyunca uzun uyuyor. Huysuzluk aglama sorunumuzda yok. Genel olarak huzurlu bi bebek. Ama diyelimki saat 23:00 de gece uykusuna yatirdim. Saat gece 01:00 e kdr felan aglayarak uyaniyor ama cok siddettli. Yaklasik 3 kere felan. Emzirdikten sonra gazini almaya dikkat ediyorum. Agladiginizda kucagimda 3 dk gezidirnce susup geri uyuyor. Sizce bu neden olabilir ? Nerde hata yapiyoruM😢