Gulcanx Emzirirken cok sinirli sekilde surekli agzindan cikariyor memeyi, artik hangi pozisyonda emzircegimi sasirdim. Sizin bana bi öneriniz varmi gercekten özellikle geceleri cok yorucu oluyor😩😞
Emirin_Annesi10 Gulcanx benimkide genelde gazı olunca öyle yapıyor sürekli emerken hava yutuyor ve hırslanıyor. Bende her hava yuttuğunda memeyi çıkarıp gazını alıp sonra emziriyorum öylede aşırı hırslanyor ağlıyor
Gulcanx Emirin_Annesi10 ben gazini cikartiyorum zaten ama sanirim meme ucunla alakali benim fazla kucukte degil ama buyukte degil. Bazen yakalamakta zorlaniyor ona sinirleniyor.
hereismyname Bebeğiniz yeni doğan mı? Benim de kuzum 5 günlük. Sol göğsümde öyle yapıyor bazen. Debelenirken gaz çıkardığı da oluyor alttan. Ama nedense hep sol göğsümde oluyor. Süt de geliyor anlayamadım gitti.
Gulcanx hereismyname 2 haftalik benimki 3ncu haftaya giriyoz az kaldi. Vallaha bende sasirdim artik nasil yapsam diye. Ben yurtdisinda yasiyorum burda meme ucuna takilan uclar var onu tavsiye ettiler bakalim faydasini görcezmi. Yarin denicem.
Egeninannesi_ Merhaba aranızda ertesi gün hapı kullanan varmı kaç gün emzirmemem gerekiyo bebegimi iki gündür emzirmiyorum