VerAvci Bebeğim 4 aylık karnından gurul gurul ses geliyor , aç mi diye düşünüyorum ama tok olduğu zamanlar da da geliyor aynı ses , bilgisi olan var mi
Can_imin_Cani VerAvci gazdan dolayı ses biz hastaneye gitmiştik o dönem ve doktor filimde gaz sıkışması yaşıyor demisti
Esliminannesi VerAvci iki sebebi var tatlım . Birincisi gaz problemi ikincisi gazlı bir bebek değilse sindirimi çok kuvvetli bebeklerde meydana geliyor bu ses . Benim kızımın hiç gazı yok ama yediğini hemen sindirir bundan dolayıymış ☺️
Doruks_mom VerAvci doktorumuz bize bağırsakları çalışıyor ondan öyle ses çıkarıyor çok normal demişti
VerAvci cimengoz emerken oluyor, uykusunda oluyor gaz mı , yoksa tam doymuyor mu ondan mi gurulduyor anlayamıyorum 😞
K1996 cimengoz aynısı benim bebeğimde öyleydi kac defa doktora gittim ben gaz dediler hep gaz damlası kullandım
Annebalisi Benim oğlumda da olurdu ama gaz kaynaklıydı sonra huzursuzlanıp ağlamaya başlardı çünkü. Ben karnına masaj yapardım bide küçük bi havluyu hafifçe ısıtıp karnına koyardım güzel rahatlatıyor 😌
cimengoz VerAvci bizde gaz sorunu olmamıştı doğru düzgün ama şu birkaç gündür baya sıkıntılı uyanıyor şimdi de uyandı baya gaz olmuş ondan bağırıyormuş üşütünce mi gaz olur 🤦🏼♀️
VerAvci cimengoz üşütünce de olur, biz gazlı şeyler yediğimiz de de olur, ben çok dikkat ediyorum gazlı şeyler yemiyorum ama nasıl oluyor hala gaz anlamadım
VerAvci Esliminannesi sindiriminin kuvvetli olmasını nasıl anlayacağım, sık sık acıkıyor bundan anlayabilir miyim
Atz VerAvci benimki 6aylik baştan beri çok gazliydi ama gazın en yoğun olduğu zamanlarda bile böyle ses gelmiyordu bi ay önce o kadar çok gurluyordu ki gece sürekli uyanıp emiyor emdikten sonra da oluyordu yani açlıktan değil, uyku tulumu aldıktan sonra gurultu geçti ama gaz ve sürekli uyanması geçmedi maalesef hala
VerAvci Atz bende uyku tulumu ile uyutuyorum bu sesler ne zaman geçecek bakalım , üzülüyorum böyle olunca bi sorunu var Dİye
VerAvci K1996 açıkçası gaz damlası dahil herşeyi kullanıyorum çayda kullandım , inş. Geçer bi an önce bu sesler