Merhaba sevgili anneler🌸bebeğim 4 buçuk aylık oldu ve yaklaşık 15 gündür asla beni emmiyor. Kucağıma emzirmek için aldığımda ağlıyor. İdrar yolu enfeksiyonu olmuştu o zamandan beri emmiyordu doğru düzgün. Sağıp veriyorum onu da istemiyor artık ne yapmam gerekiyor bilemiyorum. Yaşayan var mı ne yapabilirim?