Dilekmh Bebeğim 9 ay 20 günlük doktorumuZ bizi 10. Ayda çağırdı kontrole o zaman yapılsa geçmi kalmış oluyoruz. 12. Ay da sağlık ocağı iğneye çağırdı aralarında 2 ay olması sorun olur mu hiçbişey bilmiyorum kafam çok karışık 😢. Bu menenjit aşısı 10. Ayda olursa bişey olur mu
damlahira Dilekmh Olmaz canım kızım 2 yaşında biz yeni yaptırıyoruz son doz kaldı doktorunuza danışın tabi siz yinede
Vera1810 Dilekmh benım kızm 13 aylıkken yapıldı menenjıt aşısı aynı anda hem bexsero hemde nimerix. 2 ay sorna ise tekrar bexsero var Allah izin verirse gec kalınmış degıl canım
Prenses39 Dilekmh ya 9 ve 12 ayda yapılıyor iki doz şeklinde ya da 12 ve 15 ayda yapılıyor geçirmediniz yani nette öyle yazıyor sizde bi araştırın isterseniz bana da aile hekimi söyledi
damlahira Dilekmh Biz üç doz olanı yaptırıyoruz ilk 350 TL vermiştik geçen gittik 500 TL şimdi son olarak bı 500 daha vericez bitecek
minikbebeklerim Bexsero yaptırmıştık iki doz. Kızım küçükken doğuda doktor sıkıntısı olan bir ilçede yaşıyordum oradaki çocuk doktor bilmiyorum google dam bakalım demişti o yüzden yaptırmamıştım. Kızım 1 buçuk yaşındayken batıya gelince götürdüğümüz doktor geç değil yaptırabilirsiniz demişti ve 19 aylıkken ilk dozunu yaptırmıştık.
Eternity Dilekmh Menenjit aşıları her yaş aralığında yaptırılabilen aşıdır. 1-6 ay arası 3 doz oluyor sadece, gerisi 6-12 ay, 12-2 yaş, 2-5 yaş, 5+ 2 şer doz oluyor. Yaptırabilirsiniz
Dilekmh Eternity canım peki 12. Ayda aşı için not alındı sağlık ocağına. Aynı gün menenjit de yapılabiliyor mu Bilgin var mı
Eternity Dilekmh Yapan doktor da var yapmayan da var doktora göre değişir, fikrim 2 hafta falan aralarında olsun, o da iğreli aşı çünkü. Rota gibi ağızdan alınan değil
Sarikuzumalp Dilekmh biz ilk dozumuzu 12.ayda olduk. Geç değil koca insanlar yaptırıyor hala ☺️ 2.ve 3.dozumuzu da 2 yaşından sonra olacağız toplamda 3 doz. Her doktorun menenjit dozunu ve zamanını planlaması farklı.
Dilekmh Sarikuzumalp canım 12. Ayda sağlık ocağının aşı takviminde olan aşıları da olacak aynı anda yapıyorlar mı
Gzdzeynep Dilekmh sorun olmuyor ben de beksero ve nimenrix i sağlık ocağı aşılarıyla arasında 15 gün kadar zaman bırakarak yaptırdım sıkıntı yaşamadım