Bende hep e bebek termosu çok iyi dedim ve 4 ay kadar sonra termos anlamadığım bi nedenle suyu hemen soğutmaya baslayınca gidip yine aynısından aldım. 10-12 saat kadar içilecek derecede ılık tutuyo fakat o paraya değmezmis. Annemin avm den 20 küsür tl ye aldığı termosu kullandım bi gün tam 18 saat sonra bile neredeyse sıcaktı. Markasını hatırlamıyorum yarın yazarım. Ama bence baby plus için o kadar para vermeye değmez. En azından 20-30 daha fazla verin Decathlonunkini alın sonuçta sürekli kullanıyoruz ve bi kere alıyoruz en azından bebeğinizi büyütene kadar sorun yasamadan kullanırsınız.