Evet ya biz 9 aylığız şuan, resmen aylardır ama aylardır bu marka dan memnun kaldık. Eşim almak istedi Bim den. İlk zamanlar çok dalga geçtik kızdık ettik baya karsı çıktık ama. Şaşırttı beni. En iyi markaya bile taş çıkardı. 😅
Ama tabiki şu var her bebeğin cildi hassasiyeti farklı oluyur. Bizim kız aşırı pişik olmaya müsait hatta, sivilce çıktı bi dönem. Ona bile elhamdülillah iyi geldi. Bizim bez güzel ya 😍