Papatyaa_ ben bu aya kadar hep değiştirdim mama yı tek mamaya alışmasın diye aptamil golden goat(keçi sütü maması ) hipp organik mama Buda genelde bu 3 ünü kullandım aptamilden hiç memnun kalmadım ama 3 paket almışlardı hediye bitsin diye kullanmıştım ama golden goat ve hipp den çok memnunum gaz sorunu filan hiç yaşamadım ama aptamil de bebeğim çok gazlanırdı gazını çıkartmadan asla uyutamazdım