Mom14 canım raf ömrü olduğu için onların içinde mutlaka koruyucu vardır ben hiç cesaret edemedim arkada da e bebek den alıyordu bebek bisküvisi ben kendim yaptım birkez oda sert oldu tadı güzeldi ama fırında unuttuğum için yeniden yapacağım bu arada 11 aylık oğlum geçen biz çay içerken mama mama diye ağladı vicdanim el vermedi bisküvi vardı verdim eline kıtır kıtır yedi hoşuma gitti onun yediği sonrası 🙈🤦🏻♀️ boynu vücudu kızardı minik minik tane tane oldu çok pişman oldum verdiğime sen gene araştır derim ben hergun ona ayrı kahvaltı ayıri çorba ara öğün yapıyorum tuzsuz yağ olaraktan zeytin yağı yâda tereyağı cici bebek gibi maket ürünleri gereğinden fazla kilo yapıyor bebekleri şişiriyor ilerisi için Allah korusun obezite mideleri bebekten açılınca sonra vermediğin de ağlar eziyet eder kilo demek sağlık demek değil geçen bir anne buradan post açtı ne olur yardım edin diye o kadar üzüldüm ki bebeği emmemis mama vermiş az içmiş içmemiş hemşire keçi sütünü sulandır ver demiş hır dönmem içmiş bırakmış inek sütünü sulandır ver demiş onu da yapmış biraz içmiş bırakmış bebk 8 aylık şuan bebeğin vücudu el ve ayak içleri su topluyor kaşınıyor patlıyor bebeğim çok acı çekiyor demiş benim için parçalandı okuyunca yani alerji çok dikkat edilmesi gereken birşey sonuçları çok ağır iç organlar da da hasar bırakır Allah korusun hani ben bunu veriyorum benim bebeğim severek yedi bir sıkıntı olmadı ama karşı tarafın bebeği alerjik olur sonuçları kötü getirir Rabb’im cümlemizin evladını korusun bağışlasın inş 😘🤲