TugbaNil ufuk0505 ağlayarak uyanma niye niye niye, niye çığlık atarak uyanıyorsun kiziiimmm😡 hem korona hem 4.ay atağı, sabrım ne kadar zorlanabilirdi bilmiyorum. Pamuk kizim, melek kizim, aaa bu ne güler yüzlü bebek denen kizim huysuz bir pis cadı oldu😀
glbgci TugbaNil benim oğlumda şuan öyle gece sabaha kadar yarım saatte bir uyanıyor ve ağlıyor hiç böyle bir bebek değildi
Armesss Misssimsek Allah yardımcımız olsun tam azaldı galiba bitiyor dediğim anlar sanki yeniden başlıyor mamayı ne ile veriyorsunuz
Misssimsek Armesss maşallah diyim duzeliyoruz sanki biraz biraz. Biberonla veriyorum mamayi. Avent kullaniyirum
Seher312 ufuk0505 ya meme reddi zor herseyden öte aç kalıp zayıflaması çok kötü bir durum. Ve daha ek gıdaya 2 ay var napsak bilmiyorum
ufuk0505 Emirmurev yenzde Seher312 kilo alımında azalma varsa ek gıdaya erken geçiş yaptırıyo bazen doktorlar bemce bi görüşün 4. Ay başlayalnar var yani
Kirazyilmaz Misssimsek ya bizde 4ay6günlüğüz 3. Ayda da olmuştu şuanda da öyle gündüz mememi tutmuyor resmen uyku zamanı yada uyanırken tutuyor emzirmek istediğimde kıyamet kopuyor. Geçen ay hiç kilo almamış doktor mama ve ek gıdaya başlayalım dedi ama kızım biberon ve emzikte hiç tutmuyor 🙄 ek gıda da tadım tadım gidiyor nasıl işin içinden çıkıcam bilmiyorum. Bi çay kaşığı ona nasıl kilo aldıracak
Misssimsek Kirazyilmaz inşallah düzelir en kısa zamanda. Manayı kaşıkla vermeyi dene istersen yada kaşık mamalari var bildiğim kadarıyla 4.aydan itibaren. Onları bi arastir
Kirazyilmaz Misssimsek pirinç ve yulaflı kaşık maması buldum. Pirinçi aldım bakalım denemeye başlicam ama kaç kere nasıl vericem bilmiyorum normal mama gibi mi yoksa bi kere mi. Zaten memeyi bırakıcak diye de korkuyorum o kadar zor emiyor ki
Egemen26 ufuk0505 çok kısmı bıraktığım Bir yerde durmuyor hemen bağırıyor ağlıyor anlamadım bende hep kucakta bıde oturmak istiyor sürekli dört buçuk hala geçmedi atak ne zaman geçer
Kirazyilmaz Egemen26 kilo alımı olmamış alerjide olabilir diye doktorumuz başla dedi biberon tutmuyor maalesef mecbur kaşıkla başladıık
Hulya_ ufuk0505 4 ay 3 günlük güleç sakin kendi kendine eğlenen bebeğim gittii yerine hiçbirşeyden memnun olmayan uykuya direnen ağlayan hep kucak isteyen bir bebek geldi bu kadar zor olucağını düşünmemiştim 🤦🏻♀️
Milena ufuk0505 benimde öyle sürekli bir huzursuzluk isyan kucak arayışı elini ağzına sokma çabası üstüne süt içmeme süt içirirken aşırı bunaltıyor kırk takla atıyorum resmen 😩😔
Mircan ufuk0505 deliricem artık az kaldı 5aya iki gün var meme reddi huysuz uykusuz gazlı sürekli ağlamaklı mahvetti beni hala ayağımda sallıyorum sürekli Yarabbi bana sabır ver diye dua ediyorum