Hicran28 valla ben dogum yapali 1 hafta oldu o bizlerinkindede var canim olur o horluyo diyip.gulup gececeksin fazla pimpirik iyi bi sey degil gercekten diyrm hayatini kendine zindan edersin bu sekilde en fazla ilerde bronsiti cikar hava alir yine gecer korkma yenidoganlarda cokca karsilasilan bi sey bunlar hiriltida olur eller ayklar buz gibi olur cok uyur uyanamk istemz surekli kendini toplar bacakalrini ellerini cenin pozisyonuna getirmek ister bu 2 3 ay olana kadar devam eder hatta o yuzden korkulacak durumlar degil bunlar nefes aliyorsa sikinti yok😄😄