Busra812 Selam kızlar 1 haftadır geceleri kızımı kontrol ediyorum haliyle elleri sıcak ensesi sıcak ama yanakları buz gibi oda 24 derece uyku tulumu muhakkak giydiriyorum. Yanaklarının soğuk olması üşüdüğü anlamına mı geliyor. Bu arada kızım 7 aylık
MERAL58 Busra812 ben doktoruma sordum genelde bebeklerin elleri ayakları yanakları soguk ise kan degerleri ne baktırmak gerekiyormuş tedbir amacı bazen kan degerleri düşebiliyormus. Aynı durumla bende karşılaştım kan aldılar bebeğimden mümkün mertebe normal sıcaklıkta tut bebeğini. Aşırı sarıp sarmala ma bu daha kötü ediyor. Üşüdüğünü gögsünden ve ensesinden anlarsın. Bebekler ayaklarından ve başından soguk kapar ve hasta olur dikkat et canım
Busra812 MERAL58 baktırdım canım kan değerleri normal çıktı ama o zaman yanaklarında soğuma yoktu 1 haftadır bu şekilde içine ince üstüne tulum giydiriyorum çok terleyipte teride soğumasın diye
MERAL58 Busra812 ben önce bebeği nohut battaniye ye sarıp kundak yapıyorum çok sıkmadan. Şapka takmaz benimkisi aglar hemen. Başında kundaktan üçgen çıkarıyorum o sıcaklıkla uyuyor. İçinede ince giydiriyor um 1 kat. Gögüs kısmına bir tane agız mendili yerleştiriyorum. Kalkaıncada ince Bi yelek giydiriyor um. Bazen bunlarda etkiliyor canım
MERAL58 Busra812 bence dene ben uyutamıyordum kundakla uyuyor kendisi istiyor alıstı. Bi ayakta sallamaya alışkın degil sürekli kucak ta bende buna çare bulamadım
Busra812 MERAL58 bende sallayarak uyutmaya alıştırdım şimdi kendi kendine uyuması için uğraşıyorum ama çok fazla ağlıyor nasıl çözücem bilmiyorum