Mom013 Kızlar bebişim 1 yaşında ama balık denemelerim hep fiyasko🤦🏻♀️Var mı güzel tarifiniz? Nasıl yapsam sever🥰
Atlas2020 Mom013 canım sayfanın altında bebek takibi var ya orda cok güzel tarifler var aramadan yaz bak çok güzeller balık tarifi yaz bak 🤩
Eylulum48 Mom013 canım tabiki balıkyedir ama ekstra molleris balık yağıda verebilirsin bir yaş üstü bir çay kaşığı ben bir yasında başladım balıkta yedirsem hergün veriyorum hem bağışıklığı güclendiriyoe
Nildailay Mom013 ben büyük bir alıp fırına koyuyorum yumuşacık oluyor küçük küşük yediriyorum bebeğim 11 aylık
Pinkbery Mom013 somon yediriyorum ben. Alışana kadar corba olarak yedirdim. Patates kereviz yada balkabagı sogan sarımsak kapya biber vs haslayıp blend edip verirdim. Artık fırında yapıyorum 2 yaşında. Severek yiyor.
Mom013 Eylulum48 bunu bunay ki kontrolümüzde danışıyım doktoruma canım peki tadı güzel mi içmekte zorlanıyor mu
Eylulum48 Mom013 hayır hiç zorlanmıyor tuttin furitti var güzel benmki. İhmal etme sor balık yağı çook önemli omega yani
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mom013 Dökümde ızgara olarak yapıyorum. Çipura,levrek,çinekop,palamut hepsini yediriyorum. Yanında salatayla bayıla bayıla yiyor. 🤭 Azıcık likonda sıkıyorum üzerine. Daha küçükken 7-8 aylıkken çorba olarak veriyordum..
Ayseciginannesi Mom013 balla baligin kilciksiz ve eti cok tarafini eline veriorm, esimle ikimiz ayyyy aferin kizima die bagirip alkis yapioz , bakiyorum balik midede😂 bunu yedirmeden once tabi kizimin iyice acikmasina dikkat ediorm
fistikcisahap Mom013 mezgit ver, buz 10 aylığız palamut hamsi mezgit yedirdim şu ana kadar ama yağsız şekilde fırında sadece iç beyaz et kısmını verdim..en çok mezgiti sevdi
Sadiyealp Mom013 palamutu fırına sürüyodum ama öyle yemiyo oğlum tükürüyor hemen bende hamsi alıryorum kılıcığını çıkarıp kızartıyorum tavada o kadar güzel yiyo ki 6 7 tane yer 🙈😃 bi daha dedim fırında yapmam