NSZA2020 Pazartesi sezeryan doğum yaptım bugüne kadar hiç birşey yoktu bebeğim emiyorda ama göğüslerim taş gibi oldu sızlıyo emzirmek işkence oldu tecrübeli anneler ne yapmalıyım
Eciii NSZA2020 yara değil dimi süt olduğu için sert ve sızlama yapıyor doğru anladım? Ozaman bol bol emzir yada sağ yoksa doldukça ve durdukça ağrı yapar taş gibi olur