Yasemila Rojgl erken başlamışsınız o yüzden başarılı oldunuz galiba tebrikler ama o zaman bile almıyordu 😂
MehtapKocak Merhabalar benimde 27 gunluk ikizlerim var ne yaptiysam bende tutturamadim bi yplu varsa hemen denerim.
Yasemila MehtapKocak anladığım kadarıyla uyuturlen vermişler hep ben verdim ama tutmadı. Tek bebek çok zor iki tanesi daha zordur Allah yardımcınız olsun 🙏🏻
MehtapKocak Yasemila tesekkur ederim gercekten cok zor sabırla ilerliyoruz insallah bende uyurken denedim ama olmadi denemeye devam edicem mecbur alistirmak zorundayim
Hatice2626 2 aylıkken tutmuştu inat ettim sonunda basardım. Şimdi emziği bıraktırmaya calısıyorum. Diyorum ki keske alısmasaymş😂
Hatice2626 Yasemila belli bir aydan sonra damak yapıları bozuluyormuş, konuşma geriliği oluyormuş o yüzden
balporsuguu Yasemila benimkide 3.ayinda tuttu israrla verdim o atti ben tekrar verdim.Once kisa sureli tutmaya basladi simdi uykuya gecerken aliyor uzun sureli
Yarim_Kilo_Kiyma Yasemila Bizde tam 1 aylık olduk ara ara deniyorum, özellikle geceleri alsın diye ama kanmıyor maalesef 🥴🥴🥴😤😤 her defasında deniyorum
Lilayda hirazls yalniz degiliz ayni durum bizde de var. Ama böylesi daha iyi degil mi o ne oyle bütün gun emzik agzinda. Sonra isin yoksa biraktirmak icin ugras dur haftalarca