Yasemila Kızlar 4 aylık bebeğim var evde her türlü emzik var bir türlü tutmadı. Bu saatten sonra tutar mı tutarsa nasıl 😂
[silindi] Yasemila Biz de yaşıyoruz aynı sorunu 🤦🏼♀️ sütümden sürdüm, arkasına tık tık yaptım ı-ıh almıyor 🤦🏼♀️ https://imgyukle.com/i/YE5Ews 😂😂
BusraG Yasemila hahaha benimde öyleydi. Zorla tıktım ağzına. Şimdi sadece uyuyacağı zaman alıyor başka türlü almıyor. Yani alışamadı. Bende de çeşit çeşit 4 beş tane var.
Yasemila Fun denedim bibs mor renk var hiç kullanılmamış satılacak bişey olsa satarım emzikleri hiç yoktan 200 300 kazanırım valla 😂
BusraG Yasemila inanın benim de öyleydi. Uyuyacağı zaöa merhaba sürekli tıktım ağzına. O çıkardı ben verdim. Baya uğraştım ama iyi oldu. Uykuya çabuk dalıyor
hirazls Benim kızımda sadece uyuyacağı zaman tutuyor 🥴 gün içinde deniyorum malesef direk atıyor evde istemeyeceğiniz kadar emzik var hepsini uykuya geçince tutuyor sadece emzik tutuyormu tutmuyor mu anlayamadım hala 😅😅😅
Lilayda hirazls yalniz degiliz ayni durum bizde de var. Ama böylesi daha iyi degil mi o ne oyle bütün gun emzik agzinda. Sonra isin yoksa biraktirmak icin ugras dur haftalarca
Yasemila RuzgarmilanveDenizmelin 3. Ayın kıymetini bilememişim öyle diyim mız mız ağlak kucak delisi 😂 hele de uyku gece sadece acıkınca uyanan bebe şimdi kalkıp oyun istiyo
Eylulum1 Yasemila nukun yeni doğmuş emziği var her yatarken ağzına tutturdm o olmadan asla yatmıyor cok rahatlık geceden alıştır gündüz görüyor ya istemez
Adelim Avent soft tuttu bır tek valla ben cok ugrasıomdum tutsun dıye ucunabkayısı puresı bıle surup verdım yanlıs evet ama benu emzık yapsın ıstemedım cunku ıse baslamak zorundaydım