Sarılıgı yoksa sıkıntı degıl uykuyu sevecek benım kızımda oyleydı hep hatta doktora goturdum cok uyuyor dedım guldu daha ne ıstıosun sarılıgı yok artık emzırmeye uyandırma 5saat ıcındw uyanmazsa aclıktan ozaman uyandır dedı oylede yaptım suan kızım6aylık hala cok uyur