Kusura bakmayın çekinerek soruyorum 11 ay oldu normal Doğum yapalı ama Doğumdan sonra genişleme oldu acaba bu normal mi yani bütün kadınlarda normal Doğumdan sonra vajina bolluğu oluşabiliyor mu ben çok rahatsız oluyorum acaba sadece tek bende mi böyle oldu diye düşünüyorum normal mi sizce Çünkğ gerçekten çok özür dileyerek söylüyorum iç etkerini ben kendim görüyorum herkes de mi böyle acaba