Merhaba arkadaşlar benim 3 aylık kızım 40ı çıktıkdan sonra emmeye başladı.Emzikle uykuya daldırıyorum uykusunda emiyor hep ve bu beni çok yoruyor.Bütün yapılacak şeyleri denedim kucağımda ayakta pışpışlayararak kanguruda emzirmeyi oyun halısında emzirmeyi ama olmadı.Emzirme danışmanlarıyla görüştüğüm de ise bana emzikten kaynaklı olduğunu söylediler.Emziği bırakmak istedik ama çok ağladı bırakamadım.Acaba danışmanlardan yardım alıp faydasını gören oldumu yardımcı olabilirmisiniz.