Nekadarlık bebeğiniz . Benim kızımda 1,5 aylık oldu bizdede fıtık var doktor geçer dedi ama bilmiyorum inşallah geçer . Kızımın göbeği düştü kendine geldi fıtıktan dolayı şiş ama bi haftadır falan kenarından hafif kırmızlık var gibiydi . Kanında enfeksiyon çıktı hatta ondan şüphelendik batikon mu ne diyorlar eski ismiyle tentürdüyotmuş onunla temizliyorum kuruluyorum üzerini giydiriyorum . Kuru tutmaya bak canım yoksa öyle kızarmalar falan olur 🤷🏼♀️ Enfeksiyon kapar belki ondandır yani bilemiyorum