Arapgelin nerde yatıyor peki yanınızda mı? ben oda yaptım ama benimki de odasında yatmıyor. Bu beşikten var yatak odasında onda yatıyor. Büyük kolaylık benim için. 1 yaşında bu arada. İlerisi için güzel oluyor. Arkadaşımın da çocuğu 3 yaşında hala bu beşikte yatıyor.