Sibell Hanımlar gece 12.30 da değiştirdim bezini şuan hala bakıyorum kupkuru. Doymuyor olabilir mi diyeceksiniz sütüm geliyor bana göre ama bilmiyorum doktora götürcez. 4,5 aylık oğlum bu arada. Başka bir şey olabilir mi ya? Çok korkuyorum şu saate kadar yapmaması hiç normal değil çünkü 🙁
seldaselda28 Sibell gece deliksiz uyuyirsa bazen bezleri kuruya yakin oluyor.ama bu saate kadar kuru kalması normal degil.gece kuru kalsa bile uyandiktan sonraki bezi tam doldurmasi gerekiyor.
CemreKerem Sibell bence direkt doktora götürün idrar yapamamanin bir çok sebebi var çünkü en iyi doktor bilir
Banuu Sibell benim kızımda hep bezi dolu olurdu ama akşm 7den sabah 5 kdr yapmamış 5de bktım baya doldurmuş neden öle oldu bilmiyorum birkere daha öle olursa götürücem siz götürürseniz burdan yazar mısınız doktorun ne dediğini
Sevnurr Sibell İdrar yolu enfeksiyonu geçiriyordur bence hemen bi doktora götür idrar tahlili yspılsn
Ebrcrkc Sibell doktora götürdünuz mu merak ettim.benimde kızım akşam 12de yattı sabah 6 da bezi hâlâ kuruydu.sabah yaptı bugunde yapıyor ama akşam niye kuru kalmış merak ediyorum
Dilekkkkkk Sibell az emip yattıysa ondandır bizde öyle oldu götürdüm sabahına doktor susuz kalmış. Dedi