Ftmademstf Başlığın cevabı hangisini tuttu bebişiniz emzik tutmuyor 52 günlük bebeğim aventin ultra soft ve ultra air emziği çıkmş kullanan varmı memnun kalan bebeklerin çoğu onu emiyormuş denemekte fayda var sizce hangisi 🤔
Ygz Ftmademstf soft un ucu daha yumuşak. Her çesit avent emziği kullandık oğluma en çok ultrasoftu sevdi😀
Ayla-T Ultra air kullanıyoruz hemen tuttu bebeğim. Bir de karanlıkta parlayanlardan oldım gece bulması çok kolay oluyor.
Hotic Ftmademstf ultra soft tutmuştu oğlum. Ama Air ile soft arasında cok fark yok ucunun sekli aynı. Air de cildin daha cok hava alması için boşluklar var. Soft biraz daha yumuşak sadece
Ftmademstf Valla o zaman soft da diğeride olsa ikisini de çoğunlukla tutuyor İnan’ın denemediğim emzik kalmadı artık boşa para vermekte istemiyorum açıkçası emin olmakta fayda vardı
Hotic Ftmademstf bence aynı ikisi de çünkü ucları aynı yassı yani belli bi yönü yok 😊 birini tutan diğerini de tutar yani 😊
Ruzgarbaby Ftmademstf 1,5 aylıkken tuttu canım cok meme almıstım tutmadı bi arkadaşım tavsiye etti aldım hemen tuttu