Merhabalar 🤗
9 gün önce sezaryen ile doğum yaptım. Doktorum artık korse kullanabileceğimi söyledi. Özellikle sezaryen ile doğum yapanlar; kullanıp memnun kaldığınız, önerebileceğiniz bir korse var mı? Daha önce hiç kullanmadım, bedenleri nasıl, neye göre seçim yapmalıyım vs. tecrübesi olanlar beni bilgilendirebilir mi? 🌹