Mrvdmrsbs Merhaba güzel anneler 1.5 aylık bebeğim emiyor ama geceleri hiç uyumuyor acaba sütüm mü yetmiyor diye düşünmeye başladım bu akşam mama vericem gece ne kadar ölçüde vermem gerekiyor ve birde mama verince meme reddi olur mu ?
Mysunshines17 Mrvdmrsbs Mamayı ne ile vereceksiniz ,biberon kullanımı genellikle erken aylarda tavsiye edilmiyor , şırınga ile kaşık ile ya da fincan ile yapabilirsiniz ,miktar olarak mamanın üzerinde yazar ama hatırladığım kadarı ile 60 CC yeterli gelecektir
KeremEfem Mrvdmrsbs sütünuzun yetmedigini cisli bez sayisi,cis rengi ve aldigi kilonun yeterli olup olmadigiyla anlayabilirsiniz .Eger tüm bunlar normal ise mama vermenizi tavsiye etmem.Tabiki açsa verin ama. Daha cok ufak gazi olabilir diye düşünüyorum
Mrvdmrsbs Mysunshines17 mamayı biberon ile verecektim bilgi vermeniz çok iyi oldu çok teşekkür ederim kaşıkla yada şırıngayla veririm 🥰
Mrvdmrsbs KeremEfem bu zamana kadar kilo alması falan gayet iyi çişi falan da iyi ama bilemedim açıkçası şüpheye düştüm acaba aç mı kaldı diye hep düşündüm
KeremEfem Mrvdmrsbs bnce kilosu da iyiyse mama hic vermeyin şuan.gunduzleri uyuyo geceleri uyaniksa gece gündüz kavramını biediginden olabilir
[silindi] Bu mamanın yerine sütünü arttırmaya çalış bence canım . Şuan benim bebeğimde 1,5 aylık bazen düşünüyorum acaba mama vermek zorunda kalırmıyım diye acaba sütüm bi süre sonra yetermi yetmezmi diye düşüncelere kapılıyorum. Sürekli emzirerek bol su içerek vs sütümün artmasını yetmesini sağlamaya çalışıyorum . 5 6 aya gelince zaten ek gıdaya başlıycaz ozamana kadar yeter bence . Hemen mama vermemeliyiz . Tanıdığım kişilerden bende az çok gördüm biliyorum çocuklar hep kilolu . Birisi mamayı bıraktık kilosu kendine geldi dedi 🤷🏼♀️ Bilemeyiz yani . Ama sütün yetmezse kilosundan anlaşılır ozaman mama veririsin
Mrvdmrsbs [silindi] kilosu iyi almasıda iyi işte bi an acaba versem mi hissine kapıldım ama vermicem karar verdim canm 😊