14 haftalik hamileyim.bugun cinsiyet ogrenmeye gittik.penis gorduk ama doktorumuz, testisi henuz gormedim dedi.%80 erkek dedi.1 ay sonra daha net soyleyebilirim dedi.boyle olan var mi anneler.Bu sekilde olupta kız olan var mi yada bu kesin erkek mi demek oluyor cok anlamadim birsey :)