Yusufunannesiiii 2 aylık bebeğimde böyle şeyler çıkmaya başladı karnından başlayıp gittikçe yayılıyor doğumdan sonra ben uyuz olmustum ama geçti smdi bebegımde mi oldu bilgisi olan var mı
Hll20 Yusufunannesiiii canm bi bilgim yok üstte kalsn diye yaziyorum ama doktora götür bence baya yaylmş. Gecmis olsun melegine🌸
Aselmevailaysena Yusufunannesiiii üstte kalsin canimda benim de annem kaşıntı oldu doktorda uyuz yaygın bu ara demiş demek doğruymuş
TiniminiKayra Yusufunannesiiii alerjide olabilir ama bnce hemen doktora gotur daha kotu olabikir vakit kaybetme burda
Yusufunannesiiii Hll20 bir hafta önce çocuk doktoru egzama dedı mustelanın bakım kremını verdi ama farkettım ki çoğalıyor bende cıldıyeden randevu aldım beklıyrm
Hll20 Yusufunannesiiii egzema oglumun yüzünde vardi kortizonlu krem verdi onun sayesinde gecti canm. Kortizonlu krem olmadan gecmezki. Cildiyeye gittiginde sor mutlaka. 4 günde etkisini görmüstük.
Yusufunannesiiii TiniminiKayra çocuk dr cildi cok kuru dedi mustela bakım kremı verdı onu kullanıyrm bir hftadır ama artıyor sankı 17 sine randevu aldım cildiyeye ama cok var o zamana kadar inş daha artmaz
TiniminiKayra Yusufunannesiiii canim baska bi doktora daha gotur istersen daha 17sine cok belki farklı bi durum Vardir
Kadergbs Eğer uyuzda sizde de olur çünkü bulaşıcı uyuz.Umarım değildir 17 sini beklemeyin imkanınız varsa özele gidin uyuzsa erken tedavi etkili oluyor yoksa baya uğraştırır.
Yusufunannesiiii Kadergbs dr gördü ciddi bişe olsa uyarırdı herhalde baya ilgili doktorumuz ya bilemedim ki
TiniminiKayra Yusufunannesiiii canim egzama degil gibi sen tek doktora bagli kalma yarin baska bi doktora gotur bnce Allah korusun alerji falansa onlem alirsin en azindan
Elikkk Uyuz gibi geldi su toplayan baloncuklar halinde oluyor genelde bizde bu belâyla uğraşıyoruz hemde tam 2 aydir hemen gecmiyor oyle uyuzsa yayilmadan losyonanin