Zeysareanne Kocak benim doktorum verebilirsin demişti gazi olduğu zamanlar 1 çay kaşığı kadar veriyordum rahatlatıyordu herhangi bir yan etkisini görmedim ama tabi bebekten bebeğe değişebilir doktorunuza da danışsanız iyi olur
Eesay Kocak bir doktorun yazısında ıhlamur dışında hiç bir bitki çayının verilmemesi gerektiğini okumuştum. Ihlamur da 6+
Nrgs Kocak benim doktorum bir çay kaşığı kadar ona da versen olur ama daha çok sen iç sütünden geçer demişti
Kocak canimoglum_2020 etrafımdaki ler ver dedi bir iki defa denedim surekli uyutuyor korktum o yüzden
canimoglum_2020 Kocak verme canım etrafındakileri dinleme gazdan hiçbbir bebek zarar görmez onların yaradılışı o
baturalpim Kocak cok kucukmus vermek dogru degil. 6 aydan buyukse verilebiliyo oda heegun olmamak kosuluyla kimseyi dinleme sen 6 ay biyunca sadece anne sutu yada formul mama au bile verilmiyo rezene niye veresin
Aselks Ben vermiştim ilk cocugumda gazı olduğunda bilmeden ama önerilmiyor zararlı diyorlar. Kendin içebilirsin ama kimyon rezene cayı yapıp sütünden geçiyor zaten bebeğe
Sarikuzumalp Kocak rezene 4 yaş sonrasııı, 😔 ama bir çok anne veriyor yazık etmeyin vermeyin verilmez…